tisdag 12 juli 2011

Det varma vattnet

Självklart måste mitt andra blogginlägg innehålla en bild på mina favoriter när det kommer till det varma vattnet med smaksättning. Jag lovar er, jag har provat många olika tea sorter, löst som påsar. Men jag har verkligen funnit en charm i Garants märke (shhhh, vi säger inte vilken affär märket kommer ifrån!) och speciellt i deras Gamla Söder och utbudet av Ört tea. Smakar mycket bra i halsen när man (som jag just nu) har en kraxig tupp i halsen som lever jävel om nätterna.
Tre dagar i rad har jag legat hemma i soffan och haft Gossip Girl-maraton, druckit tea och smaskat på en och annan Strepsils. Men imorgon ska jag äntligen (tycker nog min chef) tillbaka till jobbet. Börjar bli dax att borsta gaddarna och krypa ned i korgen, tror jag. Man får ju försöka hinna med att läsa lite också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar