måndag 25 juli 2011

Inredning: check!

Nu är väggen äntligen klar! Jag flyttade in i denna lägenheten förra året, i rättare sagt oktober och det har tagit sin lilla tid att bli klar med min inredning. Men nu äntligen känner jag mig klar och denna väggen var sist ut att färdigställas. Funderingarna har varit många angående väggen men när det väl kom till kritan så var det självklart att den skulle prydas utav film-posters som jag gillar. Inception, för att det är min favoritfilm genom alla tider. Harry Potter, för att det är slutet på en era. Och Red Riding Hood, för att den postern var galet snygg. Tyvärr var filmen inte lika bra som jag hoppats på, förväntningarna var nog för stora efter Twilight (samma regissör).

1 kommentar:

  1. Så fint :-) Kan du inte lägga upp mer bilder så vi får se hur du har det! Förresten, nu är det lättare att läsa texten.
    Kramar

    SvaraRadera