tisdag 12 juli 2011

Välkommen!

Visst har vi alla hört talas om det engelska uttrycket "my cup of tea" som definierar vad vi gillar eller inte gillar. Detta är min tredje blogg som jag har haft under mitt 25- åriga liv och förhoppningsvis har jag nu hittat hem. Jag gillar inte att behöva hålla mig till en viss genre eller en stil för jag byter stil lika ofta som jag byter kläder. Egentligen har jag aldrig haft EN stil, utan jag har alltid tytt mig till det som passar mig för tillfället. Men flera saker är jag säker på dock 1. Platina blond är min hårfärg 2. Jag kommer alltid vara ombytlig av mig när det kommer till mode 3.Jag försöker alltid stå med båda benen på jorden, jag vet vem jag är. Jag kommer inte vara någon annan än mig själv, jag svär!

1 kommentar:

  1. Går det inte att göra texten större? Svårt att läsa :-)

    SvaraRadera