torsdag 14 juli 2011

My cup of fashion

Så glatt överraskad jag blev när jag kikade i min garderob och hittade dessa kortare jeansen med prislappen fortfarande kvar. Jag hade totalt glömt av att jag hade köpt dessa byxorna för en månad sedan och nu när jag hittade dem blev jag super glad! För visst är det skönt att ett par kortare jeans under sommarsäsongen om man inte känner för att ha skjorts, kjol eller klänning på sig. 

På tal om mode så älskar jag modet som finns i Gossip Girl, det känns ibland som att kläderna i sig har en egen roll i serien. I alla fall, stylisterna bakom serien måste lägga ned massor av tid för att få det att se bra ut. Min favorit i serien är Blair Waldorf, antagligen för att hon har snyggast kläder och kan ställa till med stora problem. Go Blair! Nu ska jag kura ned mig i soffan igen och kolla på ännu mer Gossip Girl, det verkar som att varje gång jag tar en paus ifrån TV:n blir jag bara sjukare, hur kommer det sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar