torsdag 26 april 2012

Törst

Hej!!
Hoppas ni haft en bra Torsdag so far, min har varit kanon. Har sovit ut ordentligt efter en hel del förlorad sömn. För mig går det si så där med min sömn ibland. Vissa nätter har jag supersvårt att somna och jag förstår inte varför. Men nu har jag sovit i kapp mig. Riktigt tråkigt väder idag, så det blir nog att spendera kvällen med en bra bok. Har precis börjat läsa serien "Vampire Academy" och är på första boken "Törst". Den är lite annorlunda än "House of night" serien men den är ganska spännande redan nu och jag har bara läst 5 kapitel än så länge! Nu ska jag åka ned till affären och veckohandla, har ett helt nytt upplägg för hur jag ska handla så ekonomiskt och bra som möjligt. Well, jag har aldrig förnekat att jag är smålänning :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar