torsdag 10 maj 2012

En SUPER dag

Hej Alla!
Vecko handla, träffa H, åka till Halmstad, shoppa vampyrböcker, besök hos systern, Avengers på bio, kaffe, hem till småland igen, avslutar kvällen med nytt tea och diskussion kring nordisk mytologi.

Ja, det har varit en späckad dag kan jag säga men den har varit riktigt rolig och jag behövde verkligen en sån här dag med en tjejkompis. Filmen var bra, bara rörig i början....det var ju en hel del manliga hormoner i luften konstant. Men när dem till slut blev sams så började det arta sig och action scenerna var coola. Kunde äntligen uppskatta 3D.
Jag får berätta mer imorgon men nu måste jag sova, blev nämligen tillfrågad om jag kunde jobba längre imon. Och det tackar inte jag nej till i alla fall.
God natt på er!


The Heroes

Min favorit....dräggel!

3 kommentarer:

  1. Och min favorit då? Vava? Diskriminering det här. Bara för att han var adopterad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varför ska DIN favvo få vara med i MIN blogg? HM?! Och ja, det är för att han är ADOPTERAD!!

      Radera
  2. Vilken grym dag! Lät super duper ;D Puss på dig söt! /B

    SvaraRadera