fredag 15 juli 2011

Lazy Friday

God kväll alla! Idag har jag verkligen inte gjort någonting, sovit länge, lagat lunch, diskat, handlat mat, tittat på HELA Gone With The Wind (en av mina favoriter) och övertygat min mammi om att göra våfflor imorgon. Ärtsoppa och våfflor, jippie! 
Nu när jag satt i soffan och lekte med locket till Pringles-röret så blev jag galet sällskapssjuk.Veckans sjuk-isolering är inte rolig längre och jag vill starkt hitta på något nu i helgen, men vad?
 Just nu har min katt beslutsångest om vart i soffan hon ska ligga. Hon vill ligga så nära mig det går men vill undvika att bli nedkastad eller bort knuffad (när jag ska reser mig upp) för den stora risken finns ju att hon lyckas (varje gång) somna.
Nu för ovanlighetens skull ska jag sätta mig och skriva lite (är ganska kreativ av mig), det kanske skingrar tankarna en aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar