tisdag 19 juli 2011

Öron-problem

Uch, idag mår inte mitt öra okej. Sedan jag blev förkyld har jag haft problem med mitt vänstra öra och idag provade jag att spola rent med Revaxör (typ) men det hjälpte inte alls! Nu har jag istället ännu ondare i örat och det gör till och med ont när jag tuggar samt sväljer! På onsdag blir det doktorn för min del, jag orkar inte gå med det såhär länge till. Ikväll var jag hos en killkompis i Gislaved, vi hade vårt egna Harry Potter maraton och jag lagade min heta kyckling. Tydligen skall den rätten även gå ihop med mos, av någon äventyrlig anledning, bara så ni vet! 
Imorgon ska det bli spännande, för jag ska för första gången i mitt liv köra till Falkenberg (åh herre gud, hur ska detta gå?!), träffa min goda vän C och hennes lilla B. Längtar! (känner helt plötsligt att detta inlägget liknar mer ett inlägg ifrån Gossip Girl). Och så ska jag bekanta mig med Stålboms med, som jag har hört så mycket om :) Bilder kanske dyker upp imorgon.  

XOXO (ooooops!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar