söndag 24 juli 2011

Lördagens tillställning

Hej å hå säger jag bara, ucha vad sliten jag är idag. Blev ju ganska hårt igår med drickat men hade väldigt roligt på förfesten som ägde rum i min lya. Många kom och fler skulle ha kommit om de inte hade ställt in i sista sekunden, jag LOVAR er...ni missade en väldigt rolig fest! Grillning, dart-shots, massa groggar, Barbados spelades på högsta volym och killarna sjöng med för kung och fosterland. 21:00 var alla kanon-glada och då hade vi flera timmar tills vi skulle åka bort till Sigges Loge. När förfesten hade slutat så skulle alla prata ut om halv-jobbiga saker (varför ska alla göra sånt på fyllan?) medan jag bara ville ha kul men flera kramar och tårar utdelades. Hur kommer det sig att vi är som mest känslosamma under fyllan? Kan man inte ta såna snack mellan fyra ögon lite mer privat i ett nyktert tillstånd? Jag fann en ny god vän och för första gången på länge börjar jag hoppas på att en vänskap med det andra könet är möjligt :D 
Förfriskningar fanns det gott om :)

Superläckra brudar!

Kvällens grillmästare, alltid på hugget!

Hungriga damer!

1 kommentar:

  1. Tack för kvällen. Var otroligt skoj. Kram Elin

    SvaraRadera