torsdag 28 juli 2011

Minnen på näthinnan

Jag har svårt att sova, för jag kan bara tänka på minnen. Minnen om den där personen, som var så himla fin. Ni förstår, jag är en otroligt KRÄSEN tjej när det kommer till killar. Jag kan vara väldigt ytlig när det gäller det manliga släktet och det är inte många som faller mig i smaken (på allvar). Men denna individen liksom gjorde det och jag föll nog hårdare än vad jag trodde, för varför sitter jag annars vaken 02:05 en sketen onsdag-natt och tänker: vad hade jag kunnat göra annorlunda? 

Jag önskar att jag hade ett gammalt ur som jag bara kunde vrida på och så var tiden tillbaka dragen...ca 1,5 månad hade varit perfekt! Tänk vad jag hade kunnat göra massor annorlunda, som tex att jag var nervös. Denna personen borde inte ha fått göra mig nervös, men han råkade hoppa direkt in i mitt hjärta.

1 kommentar:

  1. Tänk på att om du inte levt de 15 månaderna så hade du inte varit den du är nu. Så även om det gör ont så kan du vara glad. Glad av att du är en erfarenhet rikare. Det tar dock inte bort det faktum att det gör ont, men det gör att det finns ändå nåt att se fram emot

    SvaraRadera