fredag 29 juli 2011

Mot Gessle-land.

God Morgon! Idag ska jag ta vrål-åket och brumma ned till Halmstad, min favoritstad. Där bor även min storasyster, hennes sambo och min gudson! Ett riktigt litet bustroll är han, snart två år gammal. Jag hoppas på massa bus och lek men säkert en och annan dammsugning, han är lite pedant förstår ni.  

Ska man kommentera min blogg, så ska man stå för sina åsikter och skriva sitt namn, anser jag. Detta är faktiskt en av de saker som INTE är my cup of tea, det är mer irriterande. Visst, det var säkert ett försök att på något sätt trösta, men skulle du (som skrev kommentaren) skriva samma sak till en person som upplevt mycket värre saker, som till exempel varit med om en våldtäkt? Bara för att man upplevt vissa saker i livet, innebär det inte att det har berikat personens liv, vissa saker händer och gör ingen som helst nytta. Ville bara säga detta. Så från och med nu tänker jag inte publicera kommentarer som inte har ett namn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar