torsdag 4 augusti 2011

Gekås-rutinerad

Idag, har jag varit i metropolen; Ullared! Jag åkte med min mamma på eftermiddagen, vi bor ju trots allt inte så långt därifrån. Och när vi kom in i butiken var det inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, alltså mängden folk! Visst kunde jag sucka åt folk som bara ställde vagnen mitt i gången och sen gick iväg för att titta på något. "Hallå?! Jag vill komma förbi...plus alla andra bakom mig!", tänker jag X- antal gånger då jag är inne i den butiken, men sen tycker jag bara synd om dem för att de aldrig har varit i Ullared och handlat på Gekås tidigare. Jag själv är näst intill uppväxt inne i butiken och ett av mina tidigaste minnen från min barndom är att jag sitter i barnsitsen i kundvagnen och tittar på skjortor tillsammans med min pappa.
Så, jag kan väl säga att jag är som fisken i vattnet inne i den butiken, jag är en rutinerad Gekås-shoppare. Vissa människor eller i de flesta fall människosläkte (läs: killar/män/gubbar) förstår inte charmen med att åka till Ullared och spendera både tid och pengar på att vara i det nöjesfältet. För mig som älskar shopping, styling och inredning är detta paradiset, när det är lite folk såklart :D
Dagens shopping vagn och shopping galning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar