onsdag 31 augusti 2011

Work Out

Jag vet! Jag har inte uppdaterat bloggen på en hel dag men förklaringen är enkel; jag har varit upptagen. Med att fixa grejer till a-kassan, hålla mig vaken (ja, faktiskt) och allmänt dagdrömma om ett liv i Göteborg! Ja, man kan vara upptagen med sånt :) Har för första gången i mitt liv varit med och besiktigat en bil, tyvärr gick vrålåket inte igenom för däcken var totalt utslitna och dessutom slitna på helt fel ställen. Så detta skall fixas omedelbart. I eftermiddag har jag och mor min lagat mat och på kvällen kom min vän E förbi för tea och fika. Vi satt och pratade hur länge som helst och efter en socker-incident med ex-snygg-grannen (som hade ögon som jag nästan ville drunkna i) var vi helt uppe i det blå. Senare på kvällen följde jag henne hem och där efter tog jag en promenad för att få lite luft. Jag fick mersmak av den friska luften och bestämde mig för att ta en snabbis till gymmet. Tog på mig löparskorna och sprang ned till gymmet där jag körde slut på mig själv. 
Ikväll tränade jag: 
axlar 15 repetitioner x 4 set.
armar 15 repetitioner x 4 set.
mage med 20 repetitioner x 4 set. 

Efter träning i min running-jacket. Varm och go, kram någon?
Det var verkligen tufft, speciellt de två sista setten av armar och mage. Därefter tog jag mig upp på löpbandet (en gammal vän) och sprang i ca 15 minuter, sen var jag slutkörd och det var så skönt att stretcha! Imorgon är jag sugen på att ta mig ned till simhallen och simma ett par längder. 
Är ni också natt människor som gillar mat? Well, jag behöver verkligen mat efter träning och ikväll/natt blev det sallad, kött och en macka = ) Och vad jag nu ska berätta kommer bli värsta bonne-stämpeln på mig, men mjölk till macka är ett måste. Jag älskar mjölk, det är kallt, gott och nyttigt med! Bara fördelar!

MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar