onsdag 24 augusti 2011

Like hell

God dagens! 
Igår var min dag ett rent helvete, om jag ska vara ärlig. Ibland har man såna dagar och det bästa man kan göra är att bara genomlida dagen och lägga sig tidigt så att man får bra med sömn. För idag är jag på mycket bättre humör och strax ska jag faktiskt hem till min mami och sedan till byn för lite ärenden. 


Fick ett intressant meddelande på facebook idag. Jag förstår mig inte på killar som skriver och säger en sak men gör precis tvärtom. Vad fan är det som händer, tänker man?! Jag skrev ett riktigt klart och tydligt meddelande tillbaka, misstolkar människan detta vet jag inte vad jag gör. Men annars i allmänhet har jag komiskt nog lagt ned allt som heter killar. Konstigt för att vara jag, för jag har alltid varit kill-tokig och galen i pojkar. Kanske var killen som skickade meddelandet till mig som fick mig att tappa lusten? Skulle inte förvåna mig för fem öre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar