söndag 21 augusti 2011

Stor städning

God kväll! 
Idag har jag verkligen varit superduktig! Först tog jag bilen hem till mina föräldrar och städade invändigt och sedan utanpå också. Tog en liten fika med mami och pratade allmänt om familjen och den nya lilla medlemmen som vi var och tittade på igår. I natt blir han en vecka! Av mamma fick jag lite koppar och tallrikar som hon ville bli av med. Och när jag kom hem satte jag igång med storstädningen, damma, putsa fönster, dammsuga och moppa! Är riktigt nöjd med mig själv nu och snart blir det mat! 
Igår när jag och min vän E satt i mitt kök, drack lite tea och hade girl-talk så började det ringa....och det var inte våra telefoner. När jag kikade in i mitt vardagsrum satt tre (söta) killar i min soffa och hade tjuvlyssnat på vad vi sagt! Hädan efter ska jag inte låta min altandörr vara öppen när jag är i köket! :O


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar