måndag 22 augusti 2011

Monday

God kvällens gott folk! 
Idag har jag varit mycket effektiv, uträttat massor av ärenden och känner mig super nöjd. Har bland annat varit i storstaden Gislaved för att ta foto till mitt nya körkort (nej, så gammal är jag inte). För ja, jag tappade bort det under September-spelningen på Sigges. Pinsamt, andra hade sagt att jag supit bort det men jag var faktiskt inte SÅ onykter den kvällen! Dessutom hann jag också gå förbi Synsam och köpa linsvätska, sånt måste ju också inhandlas ibland. 
Ikväll har jag varit ute med E på en lång promenad, jäklar vad hon knallade på. Korta jag som bara är 160 cm lång fick gå på rätt bra! Så nu dunkar det i låren och bra är ju det för imorgon har jag tänkt mig att gå ned till gymmet. Hittills har jag fått in i rutin att gå till gymmet en gång i veckan, det är inte mycket men det är NÅGOT i alla fall. Sedan ska jag öka på när jag verkligen har fin rutin på träningen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar