tisdag 6 december 2011

Coke-Detox

Är ni precis som jag; cola-beroende? Jag kan ha seriösa cola race och kan dricka hur flera burkar på en dag men ibland går det perioder då jag tycker att Colan verkligen smakar för söt, sliskig och är inte alls njutningsfullt. Detta kallar jag min "Detox" period när det kommer till cola och just nu har jag en sådan period. Jag är inte alls sugen på det längre och jag föredrar hellre ett stort glas vatten än något sött i glaset. Känner ni igen er? Cola, choklad och lösgodis är mina tre stora laster och jag känner mig så stolt att jag inte ens tänkte på att köpa Cola när jag var inne i affären tidigare ikväll. För mig är det en väldigt stor bedrift eftersom jag precis kommit ifrån en "cola-galen" period. Nu är det bara chokladen och lösgodiset kvar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar