söndag 11 december 2011

Mysterious anonymous

För ett par dagar sedan fick jag en anonym kommentar på inlägget "Nu jävlar får det vara nog" där det stod; "Du har alltid varit söt". 
Vem faen är det som har skrivit det?! Jag blir tokig! Jag vill ju veta vem detta nu är som tycker jag alltid har varit söt. Okej, fast det där inlägget handlade inte om min söt-het utan om vikten på kroppen jag bär. Jag hatar anonyma kommentarer, bara så ni vet! Och vågar inte människan som skrivit detta kommit fram så vill jag ha i alla fall en förklaring till denna kommentar :P 
Japp, nyfiken i en strut har jag alltid varit :D

Har ikväll slappat framför dum-burken och gosat massor med kisen min, hon är extremt gosig nu när jag haft praktik i en månad och följer efter mig vart jag än går i lägenheten. Sällskapssjuk tro? Har precis fixat med lite disk och annat stök i lyan, nu blir det sängen. God Natt! 

Köpte Serrano skinka idag, MUMS som Maria Montazami säger!
Som sagt, hon följer efter mig överallt och då får man en puss till slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar