lördag 3 december 2011

Piggare har jag ju varit

Denna veckan har varit en riktig tråkig vecka, jag har nämligen varit sjuk! Kallsvett, snorig, ont i halsen med mera med mera. Hela veckan har varit förstörd och jag har bara sovit, läst, sovit och läst. Roligt eller hur...NOT!
Men idag känner jag mig lite bättre, inte snor flyr ifrån min näsa länge och hostan har börjat uppstå så det måste innebära att jag är på väg att bli frisk! Då kanske ni också kan förstå att jag inte har varit speciellt pigg på att uppdatera bloggen denna veckan, för vad har jag att förmedla? Hur mycket jag har svettats ut under natten eller hur många kapitel jag har läst ur "Bränd" som är den del av House of night serien. Gosh! 
På måndag ska jag i alla fall infinna mig på praktiken igen, ska bli skönt att komma tillbaka till gänget och vardagen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar