onsdag 7 december 2011

Nu jävlar får det vara nog!

Jag är en av de som har "kraftig benstomme" och har alltid vetat om mina kurvor och medföljande "tillgångar". Men ikväll när jag gick förbi en spegel, så kom insikten: "Fan vad tjock jag har blivit!" Plötsligt började jag tänka igenom vad jag brukar äta under en hel dag. Jag kom fram till att det är alldeles för mycket vita kolhydrater och för lite grönt. Tog min cykel sen ned till gymmet och tränade lite styrka och kondis, så himla skönt det var! Visst var det jobbigt, men det kändes skönt att köra slut på kroppen lite. I morgon ska jag ta en liten kort morgonpromenad, för att komma igång ordentligt. Mitt mål är en bra bit bort men jag vet ju att det är genomförbart :)

Så här såg jag ut sommaren 2008, nu är detta mitt mål :)
 

1 kommentar: