onsdag 7 september 2011

Älskade Onsdag

Hello Readers! 
Idag är det onsdag och det är en lat sådan. Sitter i köket med massa tidningar, en kopp tea och Melissa Horns ljuva röst kommer ifrån mina högtalare. Har precis satt igång tvättmaskinen och ute regnar det. Ja, ni kan förstå att det är en sån där lat/mys-dag när man bara sitter inne, lyssnar på musik och inte gör något vettigt alls. Maken H är fortfarande här, hon sov över och då har jag en anledning att duka fram allt jag har i kylskåpet (inte för att just hon äter mycket till frukost) för att det är så mysigt och jag sitter alltid längre vid frukostbordet med tidningen. Jag älskar dessa dagar!

Frukost med maken H.

Mina nya böcker som jag köpte på biblioteket igår, 10kr för alla.

Hittade den perfekta platsen för min nya second hand väska, 15 kr. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar