söndag 11 september 2011

Svenljunga

Igår var jag i Svenljunga för att besöka vännen M och vi hade en hel dag framför oss när jag kom dit med mitt vrålåk. Bland annat var vi på två olika loppisar, hälsade på hennes syster C, där vi fikade och åkte fyrhjuling plus att vi hann besöka både hennes föräldrar och farmor och farfar. Det kändes som att jag träffade större delen av hennes släkt, men det var väldigt roligt! Att både åka och kör fyrhjulingen var himla skoj, den hade en otroligt kraftfull motor (kan inte fatta att jag tänker så!) På kvällen fanns det flera alternativ att välja i mellan men filmkvällen blev avbokad för min och M:s del och det är tråkigt hur vissa människor ska vara så barnsliga! Ibland undrar jag om inte vissa fortfarande befinner sig på lågstadiet. Vänta bara tills ni får se mina loppisfynd för jag är så nöjd! =)

Systrarna Persson =)

Tillbaka på gården igen efter en rolig åktur!

Sötaste vovven Stitch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar