söndag 4 september 2011

Göteborg Dag 2

Vi båda vaknade vid 09:30, vi gjorde oss i ordning och tog bussen in till stan för att äta frukost på Espresso House. Fullkorns scones med marmelad och mjukost, mums!

Dagens Outfits
Med var sin fjäder i örat

Frukost på Espresso House, mums!

Klockan 12:00 var det dags för jobbintervjun som jag hade på Central stationens Pressbyrå och det gick kanon bra! En av de bättre intervjuerna jag har varit med om faktiskt. Där efter tog jag mig en vaniljlatte medan jag väntade på B, hon hade ett ärende på jobbet hon skulle göra bara. Sen stegrade vi två mot nordstan och avenyn för lite shopping och lunch på Evas senare på eftermiddagen. 

På Rut m.f.l ny favoritbutik!

Stickbeställning på denna mössan =) VILL HA!

Läppglansbesatt! Min nya kärlek ifrån The Body Shop <3

Pippi-tröjja, mega stickning för mami! VILL HA!

På kvällen träffade jag en gammal vän, M och vi åt middag på Sense vid Kungsportsplatsen. Vi hade så himla trevligt och det blev rätt sent men sen gick jag och B vidare (efter att vi vinkat av M) till Björns Bar, som visar sig vara Nöjesguidens favorit nr. 1 över "bäst-just-nu-krog". Provade ett vitt vin med fruktig karaktär och den var riktigt god! Sängen väntade på oss vid 2-tiden och då var vi båda helt slut.

Me and B at Björns Bar

Min fina vän B med det vita vinet

Enligt nöjesbladet är man tydligen trendig  =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar