söndag 11 september 2011

Movies

Var ju nere i morse och köpte frukost, hittade också dessa filmerna =) Jag som är en stor filmfantast tycker att alla tre filmerna är bra och underhållande på sitt vis. "The Dark Night" är jag så imponerad över Heath Ledgers skådespelarinsats, jag var mycket ledsen när han gick bort 2007 och för mig kom det som en chock. "Indiana Jones"- filmen gillar jag skarpt för den tar upp religion på ett fint sätt. Gillar man matlagning och mode ska man definitivt se "Julie & Julia" och "En Shopaholics bekännelser". Jag tror dock att det är bäst att inte jämför "En shopaholics bekännelser" med filmen "Djävulen bär Prada" (Original titel: The Devil Wears Prada) eftersom sistnämnda film inte är en lättsam komedi utan är något mer sofistikerad, anser jag. Nu stänger jag blogginläggs-fabriken för ikväll eftersom jag ska tillbringa kvällen med världens sötaste och gosigaste katt i världen!


Ps: Mina loppisfynd får ni en titt på imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar