fredag 9 september 2011

The Run From Hell

Jag tänkte att jag skulle vara super duktig att först träna styrka nere i gymmet för att sedan ge mig ut på en runda i området (som jag mätt ut via jogg.se) bland både hus och skog. Styrkan gick bra men det var tungt att börja springa sen och när jag skulle in på en liten stig för att korsa skogen sprang jag vilse! Kan ni tänka er MIG, springa runt där som en vilsen unge samtidigt som jag blev mer irriterad, får mer löv och grenar i håret och ilsket frustar och svär. Var i alla fall duktig som hela tiden höll koll på vart nord låg och i vilken riktning jag skulle för att komma ur skogen, nått har jag lärt mig i skolan i alla fall! Jag har insett att jag inte är en skogsmänniska (trots att båda mina föräldrar älskar skogen, man tycker ju att det borde vara genetiskt eller nåt) och kommer aldrig heller att bli det. Från och med nu ska jag hålla mig på stigarna om jag får för mig att springa ute i naturen igen, vilket inte kommer ske på ett tag! Så denna joggingturen blev ingen hit, men på söndag tar jag nya tag och då väntar elljusspåret på mig =)

Helt slut

Skulle försöka korsa denna bäcken, men det var typ...omöjligt!

Älskade asfalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar