måndag 29 augusti 2011

Hypad söndagsnatt!

Jag skickade precis iväg en ansök till Kahls Kaffe AB i Göteborg som butiks och cafébiträde! Pirrigt! De har säkert tusen ansökningar så jag kanske inte hör något ifrån dem, men gud så roligt det hade varit att få jobba där bland allt kaffe och tea! Hade varit en dröm för mig, speciellt när jag också skriver och sköter en blogg som heter "Mias Cup of Tea" (for crying out loud!). Wow, vem vet vad som händer den närmaste tiden! Åh, fick grymt mycket cravings efter grönt tea nu, ska springa iväg och göra en kopp! 


Ett par minuter senare...
Sådär, gjorde mig en STOR kopp tea så nu ska det sörplas! Passade också på att tvätta av mig sminket och smörja in ansiktet med en aloe vera creme, mycket bra för huden. Förut chattade jag med min underbara barndoms vän, L. Vi hade inte hörts av på evigheter för hon bor i ett utav våra grannländer och jobbar på fantastiska The Body Shop (är super avis!). När vi var små brevväxlade vi och det var många brev vi skrev, har en stor hög här hemma och nu ska vi ta upp det igen! Jag läste på Freja Kjellbergs blogg att hon pysslar en del med brevväxling och det var där ifrån jag fick idén. Nu får högen växa! 

Börja brevväxla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar