måndag 22 augusti 2011

Nytt i tea-hyllan

Vid detta laget vet ni att jag är en stor Tea- nörd som sörplar på det varma vattnet hela dagarna. Det innebär ju faktiskt att det går åt en hel del tea i mitt hushåll. Ärligt talat så har jag ett helt skåp med bara olika Teaer och det fylls på mer och mer :) Jag brukar alltid kika i olika affärer vad för sorter de brukar ha och tidigare har jag nämnt Willys egna tea. Märket Garant har blivit en favorit hos mig,  för att det är väldoftande, välsmakande och billigt (smålänningen i mig talar). I lördags var jag i Halmstad och hälsade på min syster. Då passade jag på att kika in tea- utbudet och jag kom hem med tre nya lös- teaer :) Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och försöka låtsas att jag sover i alla fall! Hoppas ni sover gott, era jävlar! :D

Det gröna teat var supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar