onsdag 31 augusti 2011

Morning

Hahaha, det går inte så bra att skriva med en hand när jag har en macka i andra handen men måste äta min frukost innan jag ska iväg med mor min på en promenad. Ser ut ifrån mitt stora fönster och ser nu att himlen är helt blå, underbart! Hoppas det är lika fint väder i Göteborg för som ni vet så ska jag åka dit idag! Igår tänkte jag för mig själv att jag har samma pirriga känsla som när jag åker utomlands, jag vet inte varför jag har den men jag är bara så uppspelt! Idag har jag på mig ljusa korta jeans, blått linne och rutig skjorta, allt ifrån Gekås. Bra kläder att promenera i helt enkelt. Dax att borsta tänderna för nu ska jag springa!


1 kommentar:

  1. Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D

    rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0

    SvaraRadera