måndag 22 augusti 2011

Räknar får

Bah, bah, bah, bah! Jag kan inte sova och det är mycket störande! Gjorde mig en kopp tea och åt en sliskig risi-frutti, för ibland får jag för mig att jag sover bättre med lite mat i magen. Men nej, det funkade inte denna gången. Har skrivit dagbok, gjort en "to-do-lista" som jag ska följa imorgon och jag började läsa i en ny bok. Men efter ett par sidor kom jag på att det inte är lönt att börja läsa i den, för nästa gång kommer jag inte minnas vad boken handlade om. Bäst att hålla sig till den boken jag läser nu; Frestad av Cast. Japp, jag håller fortfarande på med Vampyrserien "House of night". Denna boken har jag varit seg med att komma in i för intresset har minskat något för Zoeys problem. De andra böckerna i samma serie har jag verkligen slukat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar