måndag 8 augusti 2011

Vissa vänner har man för livet

Idag besökte jag bolaget, behövde fylla på förrådet så att säga. Men jag passade också på att ta mig en titt kring övriga Gislaved. På Konsum träffade jag goda vänner sedan gymnasie-tiden som jag suttit och nördat ihop med framför sagan om ringen filmerna, rollspel och teatermanus i timmar. Det var jätteskojj och det kändes inte som att det gått fler år utan, som om det gått en vecka sedan vi sågs senast. Förutom att vi blivit äldre, visare och något ännu nördigare så är alla sig lika :) Det var verkligen roligt och ljuspunkten under min dag, hoppar innerligt att vi ses snart igen...mina vänner <3

Några stycken ur gamla ToT-gänget :)

1 kommentar:

  1. Yes det var riktigt roligt att stöta ihop, och väldigt random^^
    Bara att dra ett mail/sms så hittar vi på något :)

    SvaraRadera