onsdag 24 augusti 2011

Resultat

Helt oväntat ikväll fick jag ett jobberbjudande och det var himla trevligt, så får se vad helgen har att erbjuda! Kvällens träning var riktigt tuff, kändes som att mina armar och ben var av spagetti men jag gjorde allt som jag skulle och lite där till. Så jag är mycket stolt över mig själv att jag genomförde allt. Hoppas att träningen ikväll ger goda resultat och att jag kommer ur sängen imorgon. Vem vet, jag kanske har så mycket träningsverk att jag blir kvar i vågrätt läge hela dagen? 
Men det hoppas jag inte riktigt på för imorgon ska jag träffa min goda vän B, min allra bästa vän. Hon och jag har känt varandra sedan vi var 14-15 år och båda höll på med teater. Vi ska ta en lunch och prata gamla minnen, dessutom har jag en present till henne som jag tror att hon kommer gilla. Men vad det är avslöjar jag inte förens imorgon! 
Nu blir det mys framför tv:n med sex and the city the movie och godis :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar