måndag 15 augusti 2011

September

Är ni sugna på lite detaljer ur lördagens evenemang? Jag och tre vänner kom till Sigges i god tid för att dansa lite på disco-golvet. Vid elva-tiden gick vi till stora scenen där Petra skulle uppträda men först var det ett förband vid namn Billy, som var duktiga! Förbandet slängde ut svarta tröjor med deras logga på och jag var en utav de få som fångade en! :D 

Jag och mina två tjejkompisar lyckades ta oss längst fram men ju mer tiden gick desto trångare och jobbigare blev det att stå där framme. När Petra väl kom upp på scenen var klockan tolv och redan då var jag så utmattad och mina vänner hade trängts bort av en större kille (idiot). Så där stod jag, ensam, liten tjej bland de andra fulla och kåta killarna. Gissa om jag vaknade upp med blåmärken eller? Showen varade bara i 40 minuter (dåligt) och under tiden var det helt sjukt trångt men som tur var fanns en rar pojke bakom som hjälpte mig att få luft :) Trots att jag blev besviken på spelningen, såg Mr "Love" och några blåmärken rikare så hade jag ändå en helt ok kväll. Jag kan nog varken säga att det var en bra eller dålig kväll, för den var så blandad. Men en sak är säker; det var FÖR mycket folk inne på Sigges igår! Jag hade nog för höga (som vanligt) förväntningar på denna kvällen. Hela sommaren har jag längtat men tyvärr blev den blev aldrig som jag hoppats på, vissa detaljer klickade inte riktigt in. I morse vaknade jag av sjukt jobbiga smärtor i bröstkorg, armar och ben. Trodde att nåt var brutet men det visade sig inte vara, som tur var! Hade dock problem med att komma ur sängen. 

Det var smockat överallt men trots det fick jag några fina bilder på Petra. 

Jag och mina två tjejkompisar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar