lördag 27 augusti 2011

Work

God kvällens readers! 
Har glömt att ge er en look av min klädstil och såhär såg jag ut idag.
Ribbstickat linne, GeKås
Linne-shorts, Lindex
Läderskärp, GinaTricot
Armband och Halsband, KappAhl

Har kommit hem ifrån kvällens första arbetspass som jag fått på en liten pizzeria här i byn (ort eller samhälle låter ju FÖR stort för denna hålan och by låter sötare). Det var bara ett par timmar men alltid lite slantar in på kontot! Imorgon ska jag också jobba, hoppas på att det blir mer jobb då eftersom denna kvällen var lugn. Var en kille på jobbet som växt upp i USA och vi snackade en hel del, var roligt att få prata mycket engelska igen :D Nu ska jag hoppa ned i soffan och kika på tv:n och bara njuta av att inte göra någonting. See you later!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar